چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغلت و بازاریابی و صنایع وابسته
در دنیای امروز تبلیغات و بازاریابی در عرصه های اقتصادی نقشی غیر قابل انکار دارد . و گروه هایی می توانند در گود رقابت باقی بمانند که
بهترین و نوین ترین روش های تبلیغات و بازاریابی را برای خود بکار ببرند . آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش
فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی
نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا، انتقال
دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی؛ از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه
بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.
چهاردهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۲ الی ۹۶/۱۰/۱۵ از ساعت ۹ صبح الی ۵ عصر در مکان
نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای عموم بازدیدکنندگان می باشد .
نشریه بازار ساختمان همانند سال های گذشته با پوشش گسترده خبری و پخش و توزیع رایگان نشریه بین عموم بازدیدکنندگان و
غرفه دارها به فعالیت خود می پردازد .