طیف گسترده ای از کلید و پریزها با طراحی متنوع وجود دارد که جلوه های عالی را به فضای داخلی ساختمان ها اضافه می کند. می توان به راحتی از برندهای مختلف، برای تهیه کلید و پریزهای برق خانگی و صنعتی اقدام نمود. امروزه در میان مارک های ایرانی ، به سادگی بهترین کلید و پریز قابل تهیه است. می توانید از میان لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز برای خرید و تهیه انواع کلید پریز لاکچری اقدام کرده و متناسب با دکوراسیون منازل یا محیط های تجاری و اداری ، از آن ها استفاده نمود. امروزه انواع کلید پریز جدید و شیک در رنگ ها و طراحی های مختلف در بازار داخلی عرضه می شود که تنوع بالای آن ها باعث شده است که انتخاب متناسب با سلایق مختلف، ساده باشد. در حقیقت، کلیدهای برق و پریز برق لوازم خانگی، جزء جدایی ناپذیر زندگی امروزی هستند که در هنگام طراحی داخلی ساختمان ها به آن توجه می شود. می توانید کلید و پریزهای برق خود را با طراحی داخلی هماهنگ کنید. آنها را با کاغذ دیواری تضاد داده یا با رنگ دیوارها مطابقت دهید. در اینجا برترین تولید کنندگان کلید و پریز برق ایرانی معرفی شده اند.

برترین تولید کنندگان کلید و پریز

صنایع دلند الکتریک

شرکت صنایع دلند الکتریک تولید کننده بهترین کلید و پریز در انواع توکار و روکار است که با استفاده از طرح ها و مدل های نوین، انواع کلید پریز جدید و شیک را به بازار راهی کرده است. این شرکت با سابقه چهل ساله خود و بهره مندی از پرسنلی متخصص و باتجربه، توانسته است در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز قرار گرفته و محصولات خود را با تکیه بر استانداردهای روز جهانی، در سطح بالایی در بازارهای داخلی و بین المللی عرضه داشته است.

آدرس وب سایت : www.electric.deland.ir

تلفن : ۸۸۸۲۷۹۲۴-۰۲۱

مشاوره مستقیم با شرکت

ایران الکتریک

از دیگر شرکت هایی که توانسته است به دغدغه طراحان ساختمانی و سازندگان ساختمانی کمک شایسته ای نماید، شرکت ایران الکتریک است که با طراحی زیبای محصولات خود، توانسته است انواع کلید پریز جدید و شیک را به بازار راهی نماید. این شرکت با بهره مندی از رنگ و طراحی های زیبا، هماهنگی های لازم را با دیگر بخش های ساختمان، از قبیل رنگ دیوارها فراهم می نماید. ضمن آنکه کیفیت بالایی را به عنوان بهترین کلید و پریز در نظرداشته و اکنون در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز قرار دارد که کلید پریز لاکچری را صادر می نماید.

آدرس وب سایت : www.iranelectric.com

تلفن : ۴۲۲۳۶۹۰۱-۰۲۱

مشاوره مستقیم با شرکت

ویرا الکتریک

شرکت ویرا الکتریک از دیگر شرکت های فعال در تولید تهیزات الکتریکی است که با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، توانسته است تولید بهترین کلید و پریز را در برنامه خود داشته و به رونق این بخش از صنعت ساختمان، کمک موثری نماید. این شرکت نیز در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز قرار دارد و محصولاتی رقابتی را به بازار داخلی و خارجی عرضه کرده است که به خوبی می توان از انواع کلید پریز جدید و شیک این برند، آن را مشاهده نمود.

آدرس وب سایت : www.veeraelectric.ir

تلفن : ۳۵۴۲۱۰۵۷-۰۵۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

آراد الکتریک

شرکت آراد الکتریک فعالیت خود را در زمینه تولید بهترین کلید و پریز در سال ۱۳۸۹ شروع کرد. این محصولات که امروزه از انواع کلید پریز جدید و شیک در بازار داخلی هستند، با کیفیت بالا و قیمتی رقابتی در مقایسه با دیگر محصولات هم رده خود تولید شده است که می توان آن ها را به عنوان کلید پریز لاکچری به کاربرد. ضمن آنکه موفقیت های کسب شده باعث شده است تا این شرکت در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز قرار گیرد.

آدرس وب سایت : www.aradelectric-co.ir

تلفن : ۰۹۱۲۰۴۴۸۲۹۸

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

هوشمند سازان چیره

از دیگر شرکت های فعال و دانش بنیان که توانسته است با تلاش های مستمر خود، در صنعت بردهای الکترونیکی ، قدم های موثری برداشته و محصولاتی ممتاز را به بازار راهی نماید، شرکت هوشمند سازان چیره است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز نموده است. این شرکت از جمله مجموعه های کارآفرینی است که به خودکفایی کشور در این حوزه کمک کرده است.

آدرس وب سایت : www.chirehbms.com

تلفن : ۲۶۳۵۰۷۸۷-۰۲۱

 
 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

بوژان آشیانه سازان هوشمند

شرکت بوژان آشیانه سازان هوشمند با نام تجاری بشکو به تکیه بر دانش و تجربه مدیران و پرسنل خود، به عنوان یک شرکت دانش بنیان، در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز و دیگر محصولات مرتبط قرار گرفته و توانسته است با بهره مندی از ایده هایی نوآورانه، طراحی های فوق العاده و نابی را با نام برند خود، به بازار راهی نماید که امروزه می تواند در تولید بهترین کلید و پریز به کار گرفته شود.

آدرس وب سایت : www.ihssmart.com

تلفن : ۴۴۹۷۳۵۷۴-۰۲۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

برنا پویش سازان هوشمند آریایی

شرکت برنا پویش سازان هوشمند آریایی نیز از دیگر شرکت های موفق در تولید انواع کلید پریز جدید و شیک است که با سرمایه گذاری مناسب، اقدام به راه اندازی خطوط تولید بهترین کلید و پریز در خاورمیانه نمود که یکی از مجهزترین و به روز ترین تجهیزات می باشد که متناسب با نیازهای امروزی بازار، محصولات خود را طراحی کرده و به بازار راهی می کند. این شرکت نیز با اطمینان در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز قرار داشته و محصولاتی با کیفیت و قیمت رقابتی به بازار راهی می نماید.

آدرس وب سایت : www.ihssmart.com

  تلفن : ۴۴۹۷۳۵۷۴-۰۲۱

 
 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

هادی برق الماس

شرکت هادی برق الماس نیز از دیگر شرکت های برجسته ای است که با هدف تولید کلید پریز لاکچری ، اقدام به تولید کلید پریزهای ماژولار نموده است که امروزه با نام تجاری شایلین در بازار عرضه می شود که دارای مدل هایی زیبا در طرح های چوب، فلز، شیشه و سنگ است و به عنوان کلید پریز جدید و شیک مورد توجه بسیاری از طراحان و معماران داخلی می باشد.

تلفن : ۶۶۳۴۴۲۱۳-۰۲۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

نوین سازان تارا کاوش

شرکت نوین سازان تارا کاوش ، با بهره مندی از تجربه مدیران و دانش فنی آلمانی، اقدام به تولید بهترین کلید و پریز مدرن، لمسی نموده است که با نام تجاری نستک در بازار ایران، عرضه شده و دارای استانداردهای لازم در خصوص پروژه‌های هوشمندسازی لوکس می باشد. این شرکت در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز قرار دارد و محصولاتی با کیفیت بالا به بازار راهی می کند.

 تلفن : ۲۶۷۱۳۹۰۱-۰۲۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

شرکت متخصصان ساعی بنیان

شرکت متخصصان ساعی بنیان ، با تکیه بر دانش روز دنیا و تجهیزاتی پیشرفته، فعالیت خود را در زمینه تولید و مونتاژ سیستم های مبتنی بر ایترنت اشیا و مطابق با تکنولوژی روز جهانی، شروع نموده و آن را گسترش داده است. به طوری که امروزه می تواند به خوبی در راستای کمک به تولید بهترین کلید و پریز اقدام نموده و دست یاریگر در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز باشد.

 

 
مشاوره مستقیم با شرکت