تولید کنندگان سیستم تهویه هوا در تلاش هستند تا با بهترین متریال ممکن نقش هوا سازی (هواکش) را در ساختمان به شکل مناسبی تامین کنند. با توجه به آمار و ارقام، تولید کنندگان هواکش صنعتی تا حد قابل توجهی در این زمینه موفق عمل کرده اند. سیستم تهویه مطبوع خانگی که اغلب به عنوان AC، یا تهویه مطبوع نیز شناخته می شود. دستگاه تهویه هوای صنعتی سیستمی است که برای خنک کردن دمای یک فضای داخلی با حذف گرما و رطوبت موجود از اتاق استفاده می شود. یک سیستم مرکزی تهویه و خنک کننده هوا ، اساساً با وارد کردن هوای گرم به داخل یک سیستم و پراکنده کردن هوای سرد کار می کند، اما این فرآیند بسیار پیچیده تر است. 

بنابراین در طی فرآیند انواع تهویه مطبوع مورد استفاده در ساختمان ها ، یک سیال که معمولا آب یا هوا است، با تبخیر سیال دیگری به نام مبرد خنک می شود. انواع سیستم تهویه مطبوع به سرعت گاز را به مایع تبدیل می کند و دوباره با استفاده از مواد شیمیایی که هوای گرم را از داخل خانه شما خارج می کند، باز گشته و در خارج دفع می شود. این سیستم ها همراه با قیمت تهویه مطبوع خانگی متفاوتی در برندهای مختلف اجرا می شود. می توانید برای مشاهده محصولات این برند ها در زمان برگزاری نمایشگاه تاسیسات در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید. در ادامه به معرفی تولید کنندگان سیستم تهویه هوا خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

 

برترین تولید کنندگان سیستم تهویه هوا و هواساز

دمنده

یکی از شرکت های تولید کننده انواع تهویه مطبوع مورد استفاده در ساختمان ها ، شرکت دمنده است که در صنعت تهویه مطبوع و هواکش ها، پیشتاز بوده و فن های متفاوتی را در کاربری های متفاوت تولید و به بازار راهی می کند که در سیستم تهویه هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

آدرس وب سایت : www.damandeh.com

تلفن ثابت : ۳۵۲۷۲۱۰۳-۰۲۱

مشاوره مستقیم با شرکت

تولید کننده سیستم تهویه هوا پویش تهویه

شرکت پویش تهویه تولید کننده سیستم تهویه هوا و دستگاهای سرد کننده صنعتی است که سیستم مرکزی تهویه و خنک کننده هوا را شامل می شود. این برند معتبر، دارای دیگر تجهیزات مربوط به سیستم تهویه هوا می باشد که انواع چیلر ، برج خنک کن گالوانیزه و مدار بسته، پکیج های یونیت آبی و هوایی و مبدل های حرارتی را در بر می گیرد. شما می توانید قیمت تهویه مطبوع خانگی را از این شرکت دریافت کنید.

آدرس وب سایت : www.pooyeshtahvieh.com

تلفن ثابت : ۴۵۲۶۵-۰۲۱

مشاوره مستقیم با شرکت

تولید کننده سیستم تهویه هوا آرین آروین

یکی از ده شرکت برتر که در سیستم تهویه هوا فعالیت دارد، شركت تولید کننده سیستم تهویه هوا  آرين آروين ، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نموده است و تولیدات خود را با قطعات پلاستیکی، شروع کرد. این شرکت با استفاده از امکانات روز دنیا، دریچه های پلاستیکی مربوط به انواع تهویه مطبوع مورد استفاده در ساختمان ها را تولید نمود که امروزه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این دریچه ها شامل دریچه تهویه ، دریچه بازدید ،  دریچه سقفی ، دریچه گرد ، دریچه مخصوص فن کوئل و دریچه بازگشت می شود.

آدرس وب سایت : www.aryanarvin.com

تلفن ثابت : ۳۳۹۶۶۵۱۶-۰۲۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

تامین کننده تهویه مطبوع جهان تهویه اعتماد

کارخانجات جهان تهویه اعتماد از مجموعه های تامین کننده تهویه مطبوع است که با استفاده از تجربه و تخصص بالای خود، توانسته است در تولید سیستم مرکزی تهویه و خنک کننده هوا ، کمپرسورها، پکیج های یونیت هوایی و آبی ، بویلرهایی با ظرفیت های متفاوت، فن کوئل های زمینی و سقفی ، اعتبار لازم را کسب کند. این برند به عنوان یکی از شرکت های برتر فعال در سیستم تهویه هوا است که به راحتی می توانید از آن قیمت تهویه مطبوع خانگی را دریافت نمود.

آدرس وب سایت : www.jahantahvieh.co

تلفن ثابت : ۰۰ ۸۹ ۳۸ ۲۲ – ۰۲۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

صنایع برودتی وحید (صابکول)

صنایع برودتی وحید با نام برند صابکول ، یکی از شرکت های تولید کننده انواع تهویه مطبوع مورد استفاده در ساختمان ها است که سابقه ای طولانی در این صنعت دارد. این شرکت در چند بخش مختلف فعالیت دارد که از آن جمله انواع سیستم تهویه مطبوع با طراحی و تولید محصولات برودتی همچون کندانسینگ یونیت، اواپراتور، کوئل صنعتی می باشد. همچنین به عنوان یکی از تولید کننده های  سیستم تهویه هوا  ، تولید ساندیچ پنل های پیش ساخته و تولید کندانسورهای آبی را در دستور کار خود دارد.

آدرس وب سایت : www.sabcool.com

تلفن ثابت : ۷۷۵۳۰۷۷۴-۰۲۱

 
 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

تامین کننده تهویه مطبوع آرمان تهویه الوند

شركت آرمان تهويه الوند تامین کننده تهویه مطبوع و تولید کننده سیستم مرکزی تهویه و خنک کننده هوا است که با تکیه بر تجربه و تخصص بالای فنی، توانسته است انواع سیستم تهویه مطبوع را تولید کرده و اعتبار و خوش نامی بالایی را کسب نماید.

آدرس وب سایت : www.tahvieh-ata.com

تلفن ثابت : ۲۲۴۹۹۱۴-۰۲۸۳

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

تولید کننده سیستم تهویه هوا تهویه آذر نسیم

شرکت تهویه آذرنسیم به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان سیستم تهویه هوا  و محصولاتی مانند داکتد فن کوئل، فن کوئل زمینی و سقفی و بویلر آبگرم است. همچنین در تولید انواع تهویه مطبوع مورد استفاده در ساختمان ها ، کندانسور های هوایی ، برج خنک کننده ، کولر صنعتی ، انواع یونیت هیترها ، فیلتر باکس و فن های سانتریفیوژ نیز توانسته است اعتبار لازم را کسب کند.

آدرس وب سایت : www.azarnasim.com

تلفن ثابت : ۴۵۲۵۰۰۱۴-۰۸۶

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

تهویه هامون

شركت صنعتی تهویه هامون از دیگر شرکت های تولید کننده فعال در صنعت سیستم تهویه هوا است که توانسته است با تکیه بر تخصص و تجربه بالا، به تولید دمپرهای صنعتی و شبــكه های فــلزی پرداخته و به عنوان یکی از شرکت های مطرح در تولید انواع سیستم تهویه مطبوع مطرح شود. این شرکت سیستم مرکزی تهویه و خنک کننده هوا را برای کاربری های تجاری، صنعتی و مسکونی اجرا می کند و به سادگی می توان از این برند معتبر قیمت تهویه مطبوع خانگی و صنعتی را دریافت نمود.

تلفن ثابت : ۰۲۱۸۸۶۴۱۵۵۰

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

تامین کننده تهویه مطبوع تهویه و تبرید اطلس سرما

شرکت تهویه و تبرید اطلس سرما نیز از جمله شرکت های فعال تامین کننده تهویه مطبوع مورد استفاده در ساختمان ها است که تجهیزات و دستگاه های مربوط به تبرید و تهویه را در بهترین کیفیت و با ایمنی کامل، تولید کرده و به بازار ارائه نموده است. در این راستا با توجه به استفاده از روش های نوین، توانسته است رضایت مندی مشتریان را در بالاتری سطح کسب نماید. برای راه اندازی سیستم تهویه هوا در فضای صنعتی و مسکونی، می توانید از این برند معتبر استفاده نمایید.

تلفن ثابت : ۵۶۵۸۶۵۸۰-۰۲۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

تولید کننده سیستم تهویه هوا سرکان تهویه

شرکت سرکان تهویه یکی از برترین تولید کنندگان سیستم تهویه هوا است که با طراحی، ساخت و اجرای سیستم مرکزی تهویه و خنک کننده هوا در بهترین کیفیت و مطابق با فناوری های پیشرفته و استاندارد جهانی ، اعتبار لازم را در این صنعت کسب نموده است. شما می توانید قیمت تهویه مطبوع خانگی را از سرکان تهویه دریافت کنید و سیستم تهویه هوا خود را راه اندازی نمایید.

 

 
مشاوره مستقیم با شرکت

تهویه هوا چیست؟

تهویه هوا (هواکش) به انگلیسی HVAC به فرایند توزیع و جابجایی هوای تازه به داخل فضای ساختمان و خارج کردن هوای ناسالم به بیرون گفته می شود. HVAC مخفف عبارت Heating Ventilation and Air Conditioning است و علاوه بر تهویه مطبوع خانگی و صنعتی، فرایندهای دیگری نظیر کولینگ (سرمایشی) و Humidity Control (کنترل رطوبت) را انجام می دهد. این مزیت ها با توجه به مدل دستگاه تهویه هوای صنعتی ممکن است متغییر باشند. بنابراین ممکن است برخی از تولید کنندگان هواکش صنعتی جهت مصارف گوناگون، قابلیت های کولینگ و Humidity Control را تنها در برخی از مدل های صنعتی اعمال کنند. این موضوع می تواند به شکل مستقیم برروی قیمت دستگاه تهویه مطبوع تاثیرگذار باشد.

تهویه مطبوع خانگی

تهویه مطبوع خانگی یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین مباحث تهویه مطبوع محسوب می شود. این تهویه اغلب با استفاده از طراحی صحیح و دستگاه های غیرصنعتی برروی منازل و ساختمان های مسکونی نصب می شود. وجود تهویه مطبوع خانگی یکی از مهم ترین نیازهای هر منزل به شمار می رود. زیرا تاثیر قابل توجهی برروی آسایش و روحیه ساکنین دارد. تنفس هوای تازه و عاری از مواد شیمیایی و دود، حق طبیعی هر انسان می باشد که به واسطه کلانشهرها و آلودگی هوا دسترسی به آن کمی دشوار شده است. بنابراین استفاده از هواکش و تهویه مطبوع خانگی، ایده آل ترین گزینه جهت حفظ کیفیت هوای داخل منزل محسوب می شود.

دستگاه تهویه هوای صنعتی چیست؟

دستگاه تهویه هوای صنعتی (هواکش صنعتی) یکی از انواع دستگاه های تهویه مطبوع است که جهت مصارف صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کنندگان هواکش صنعتی به منظور ایجاد محیطی سالم، تمیز و مناسب برای کارکنان یا فعالیت های گسترده، سیستم های تهویه صنعتی را طراحی و تولید می کنند. دستگاه تهویه هوای صنعتی معمولا از اجزائی نظیر فیلتر، فن، گرماگیر، هواکش، گرمایش دهنده، خنک کننده، مبدل های حرارتی و کنترل کننده ها تشکیل شده است. این اجزا با همکاری سیستم های مختلف، شرایط تهویه هوا را در محیط صنعتی و پزشکی بهبود می بخشند. بنابراین امکان کارایی بالا، کاهش هزینه های انرژی و ایجاد محیط کار بهتر و سالم تر فراهم می شود.

انتخاب سیستم تهویه هوای مناسب

وجود هواکش و سیستم تهویه مطبوع یکی از ضروری ترین موارد در فضاهای بسته محسوب می شود. اما چالش مهمی که همواره مشتریان با آن مواجه هستند این است که سیستم تهویه هوا (هواکش) مناسب را چگونه بشناسیم؟ انتخاب و خرید دستگاه تهویه هوا به موارد زیادی بستگی دارد. یکی از مهم ترین موارد در انتخاب تهویه مناسب، نوع کاربری و متراژ فضای بسته است. کاربری مشتری ابتدا باید مشخص شود. اگر کاربری مسکونی با متراژ متوسط مد نظر وی باشد. باید دستگاه تهویه نیمه صنعتی و یا خانگی تهیه کند. 

اگر کاربری مشتری استفاده در مراکز پزشکی، آزمایشگاهی، شرکتی، اداری و… باشد، استفاده از سیستم تهویه صنعتی بهترین گزینه خواهد بود. علاوه بر این موارد، اگر ویژگی های دیگری نظیر تصفیه هوا، کولینگ، کنترل رطوبت و گرمایش محیط برای مشتریان حائز اهمیت باشد. نوع و انتخاب سیستم کاملا متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است ابتدا نیاز مشتری شناخته شود و سپس از طریق مشاوره و کارشناسی، انتخاب و خرید دستگاه تهویه مطبوع صورت بگیرد. 

تولید کنندگان هواکش صنعتی

تولید کنندگان هواکش صنعتی در راستای بومی سازی خط تولید سیستم تهویه هوا، قدم های بزرگی برداشته اند. در حال حاضر تولید کنندگان هواکش صنعتی در داخل کشور به خوبی نیازهای جامعه را پاسخگو هستند. این تولید کنندگان قیمت نهایی محصولات را تا حد قابل توجهی کاهش می دهند. توجه داشته باشید که تولید کنندگان هواکش صنعتی کشور محصولاتی مشابه با نمونه های خارجی تولید می کنند. این محصولات از نظر کیفیت تفاوتی با نمونه های خارجی ندارند و از نظر استاندارد مورد تایید هستند.