آیفون تصویری، در برندهای مختلف در سرتاسر جهان عرضه می شود. در ایران نیز بهترین تولید کنندگان آیفون تصویری نیز در مارک های مختلفی محصولات خود را به بازار داخلی و منطقه عرضه می نمایند. می توانید در میان این مارکها، بهترین آیفون تصویری ایرانی را تهیه کنید. در این جا به معرفی بهترین مارک آیفون تصویری در ایران پرداخته ایم که جایگاه پرفروش ترین آیفون تصویری را نیز به خود اختصاص داده است.

برترین تولید کنندگان آیفون تصویری

الکتروپیک

شرکت الکتروپیک، یکی از بهترین تولید کنندگان آیفون تصویری که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرده و در مساحتی حدود ۱۲۰۰۰مترمربع کارخانه خود را تاسیس نموده است. این شرکت که انواع پنل های دم دری، آیفون های صوتی و تصویری و محصولات جانبی آن را تولید می نماید، با راه اندازی سنسور های روشنایی، جک کنترل پارکینگ و قفل برقی، توانست تنوع محصولات خود را افزایش داده و به یکی از بهترین مارک آیفون تصویری در ایران تبدیل شود که سهم بالایی از فروش بازار داخلی و منطقه را از آن خود کرده است.

   آدرس: تهران، چهارراه اشراق، خیابان جشنواره، رو بروی فرهنگسرای اشراق، خیابان شهید هلیسایی، پلاک ۱۵

  آدرس وب سایت: www.electropeyk.com

   تلفن: ۷۷۳۳۵۲۱۳-۰۲۱

مشاوره مستقیم با شرکت

سیماران

شركت صنايع الكترونيك سيماران، تولید و عرضه کننده بهترین آیفون تصویری ایرانی می باشد که فعالیت خود را در سال ۱۳۵۰ شروع نموده و محصولاتی همچون آیفون صوتی و تصویری، آنتن مركزي، دزدگير اماكن، درب هاي اتوماتيك، سيستم هاي اعلام حريق و دوربين هاي مدار بسته را به بازار داخلی و منطقه عرضه کرده است. این شرکت با مساحتی حدود ۲۰.۰۰۰ متر مربع و بهره مندی از تیم متخصص و مجرب و ماشین آلاتی پیشرفته و مدرن، موفق به تولید پرفروش ترین آیفون تصویری شده است که خدمت بالایی در ایجاد سیستم های هوشمند سازی ساختمان ایجاد کرده است.

    آدرس: تهران، کریم خان زند، پلاک ۱۰۳

  آدرس وب سایت: www.simaran.com

   تلفن: ۸۸۸۳۸۴۰۰-۰۲۱

مشاوره مستقیم با شرکت

تابا الکترونیک

شرکت تابا الکترونیک، یکی از بهترین تولید کنندگان آیفون تصویری است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۲ شورع کرده و در راستای آسایش و امنیت خانواده، اقدام به تولید آیفون های صوتی و تصویری نموده است که مطابق با استانداردهای روز دنیا و فناوری پیشرفته می باشد که با تکیه بر مهندسان حرفه ای خود، موفق به این امر شده است. این شرکت اکنون، با پشتوانه تخصص و تجربه تیم خود، قادر است تا یکی از بهترین مارک آیفون تصویری در ایران گردیده و این بخش از صنعت را به خوبی پوشش دهد.

   آدرس: تهران، ابتدای جاده آبعلی، خیابان اتحاد، خیابان هفتم غربی، پلاک ۳

آدرس وب سایت: www.tabaelectronic.com

   تلفن: ۷۷۳۲۳۲۵۵-۰۲۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

تک نما

شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما، از دیگر شرکت های موفق و بهترین آیفون تصویری ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ شروع نموده و انواع در بازکن های صوتی و تصویری دیجیتال را به بازار راهی نموده است که بر اساس تکنولوژی روز دنیا و بر اساس تقاضای بازار ایران و منطقه طراحی و تولید شده است. این شرکت که تولید پرفروش ترین آیفون تصویری را در برنامه دارد، محصولات خود را در کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید.

    آدرس: کرج، کمالشهر، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ۱۰ ، پلاک ۲۱۴

  آدرس وب سایت: www.taknama.com

   تلفن: ۳۴۱۳۷ -۰۲۶

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

تابان الکترونیک

شرکت تابان الکترونیک نیز از بهترین تولید کنندگان آیفون تصویری است که با سابقه ای سی ساله در این صنعت، به یکی از شرکت های موفق تبدیل شده است که نیاز ایجاد امنیت و آسایش را با طراحی و اجرای سیستم های حفاظتی و الکترونیکی همچون آیفون های تصویری ایجاد کرده و با طراحی سیستم های حفاظتی و تجهیزات مداربسته در ساختمان های مسکونی و تجاری، قدمی شایسته در این حوزه برداشته است.  گامی موثر برداشته است. این شرکت اکنون یکی از بهترین مارک آیفون تصویری در ایران می باشد.

   آدرس: تهران، خیابان خرمشهر، پلاک ۲۱۴، طبقه دوم

آدرس وب سایت: www.tabanelectronics.com

 تلفن: ۸۸۷۵۴۵۷۰-۰۲۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

آلدو

گروه صنعتی آلدو، یکی دیگر از شرکت های برتر در تولید بهترین آیفون تصویری ایرانی است از درب بازکن های تصویری و جک پارکینگ را در بهترین کیفیت به بازار عرضه کرده و فعالیت خود را در این حوزه از سال ۱۳۸۸ شروع نموده است. قطعات به کار رفته در آیفون های تصویری، تماما از کیفیت بالایی برخوردار است که ماحصل تلاش متخصصین ایرانی این شرکت می باشد. این شرکت که پرفروش ترین آیفون تصویری را به بازار ارائه می نماید، قیمت های رقابتی را برای محصولات خود ارائه کرده است.

آدرس وب سایت: www.aldo.ir

 تلفن: ۳۳۹۰۷۳۷۳-۰۲۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

تکنوتل

گروه تکنوتل، از دیگر شرکت هایی است که از بهترین تولید کنندگان آیفون تصویری شناخته شده و با سال ها تجربه در تولید آیفون های تصویری و تلفن های بی سیم و باسیم، به یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در این صنعت تبدیل شده است. محصولات آیفون درب تصویری و دوربین های مدار بسته این شرکت، دارای کیفیت بالا و خدمات ارزشمندی است که این برند را در بازارهای داخلی و خارجی، دارای شهرت بالایی کرده است. از همین روست که یکی از بهترین مارک آیفون تصویری در ایران در نظر گرفته می شود.

 آدرس وب سایت: www.technotel.ir

   تلفن: ۳۳۹۸۵۶۷۲-۰۲۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

سما الکترونیک

سما الکترونیک، بهترین آیفون تصویری ایرانی را به بازار عرضه کرده و در تولید قطعات آیفون تصویری، نامی آشنا به شمار آمده و جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این شرکت، با بهره مندی از افرادی متخصص، توانسته است محصولات در سطح کیفی بالا به بازار عرضه نموده و به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات آیفون تصویری در ایران ، خدمات خود را ارائه نماید. از همین روست که پرفروش ترین آیفون تصویری به شمار می آید.

   تلفن: ۳۳۲۸۰۵۹۲-۰۸۶

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

فربیکو

صنايع الكترونيك فربيكو، از بهترین تولید کنندگان آیفون تصویری است که فعالیت خود را از سال در حوزه طراحي و توليد درب بازكن ها و آیفون صوتي و تصويري را با امکانات و توانايي های منحصر به فردی به بازار عرضه کرده است، این شرکت که به دلیل فناوری های جدید و تکنولوژی پیشرفته خود به عنوان شرکت دانش شناخته می شود، توانسته است با تولید محصولاتی در سطح کیفیت بالا، به بهترین مارک آیفون تصویری در ایران تبدیل شده و خدماتی شایسته به امنیت و آسایش خانواده ها ارائه نماید.

  تلفن: ۳۸۱۱۲۳۰۰-۰۵۱

 
 
مشاوره مستقیم با شرکت

فونیکس

شرکت فونیکس که از تکنولوژی ژاپن در تولید آیفون های تصویری خود استفاده می کند، در تولید مانیتور و پنل آیفون های تصویری، به یکی از بهترین آیفون تصویری ایرانی دست یافته است که مطابق با استانداردهای جهانی بوده و امکانات ویژه ای را در محصولات خود به کار بسته است که بر اساس سلیقه و بودجه های مختلف می باشد. این شرکت که پرفروش ترین آیفون تصویری را به بازار داخلی و منطقه عرضه می نماید، همواره در تلاش بوده است که قیمت های محصولات را مقرون به صرفه اعلام نماید.

 

 
مشاوره مستقیم با شرکت