دولت برای مهار قیمت مسکن جدی وارد شود

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دولت باید برای مهار قیمت مسکن جدی وارد شود، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، برای کنترل بازار مسکن و اجاره بها دولت باید تلاش کند، مسکن جزو نیازهای اولویت‌دار جامعه است.

دولت برای مهار قیمت مسکن جدی وارد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دولت‌مردان  اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مردمی ‌بودن، رعایت اولویت‌ها در امور، پرهیز از ورود به حاشیه‌سازی‌ها، جوان‌گرایی در انتصابات انجام‌شده، همدرد بودن با مردم و داشتن سرعت عمل در انجام کارها را از نقاط قوت دولت آیت‌الله رئیسی ذکر کردند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری از مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم زنده کردن امید و اعتماد مردم به نظام و انقلاب بود، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب سفرهای استانی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت است.

طالب‌پور با بیان اینکه وسط میدان بودن و سرعت عمل دولت در حوادث طبیعی و غیرطبیعی از امتیازات دولت سیزدهم است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، در یکسال گذشته نشیندم کسی در دولت بگویید نمی‌توانیم و اختیار نداریم، دولت از هر گونه فرافکنی و بهانه‌تراشی دوری کرد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه شعارهای انقلاب مانند عدالت‌طلبی، پرهیز از اشرافی‌گری، حمایت از مستضعفان و استکبارستیزی در این دولت برجسته‌تر شده است، ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب جوان‌گرایی در مجموعه اجرایی کشور تقویت شده است و این اتفاق سبب شکسته شدن حلقه فرسوده مدیران شده و نفس تازه‌ای به دستگاه‌های اجرایی دمیده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید برای مهار قیمت مسکن جدی وارد شود، اضافه کرد: امروز قیمت مسکن و اجاره‌بها سرسام آور است، در این راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند، برای کنترل بازار مسکن و اجاره بها دولت باید تلاش کند، مسکن جزو نیازهای اولویت‌دار جامعه است.

طالب‌پور با بیان اینکه مسأله مسکن وابستگی خارجی هم ندارد، خاطرنشان کرد: زمین و فولاد و مصالح در کشور وجود دارد، بیش از ۹۰ درصد امکانات ساخت مسکن در داخل کشور است، بنابراین تعلل جایز نیست.