بتن مرکزی اراک

شرکت بتن مرکزی اراک فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸  در زمینه تولید بتن آماده شروع نموده  و در سال  ۱۳۷۲  با توجه به نیاز کشور به دستگاه بچینگ پلانت تغییر کاربری داده و شروع به تولید بچینگ پلانت نموده است  و تولید بتن آمده را  تحت نام دیگری همچنان ادامه داده. این شرکت در راستای تولیدات خود با روی کرد کاهش وابستگی به واردات ، استفاده از تجهیزات داخلی و حمایت از تولید ملی ، سعی در بومی سازی دستگاه بچینگ پلانت کرده و تا به امروز با توجه به استفاده از مهندسین مجرب موفق به طراحی و ساخت بچینگ پلانت ملی شده است.
این شرکت با استفاده از طراحی های انجام شده توسط شرکت های پیشرو در زمینه بچینگ پلانت در سطح دنیا و انجام تغییرات در جهت بومی سازی موفق به ساخت ماشین آلاتی گردیده است که تا حدود ۹۰ درصد آن تولید داخل بوده و بخشهایی که تولیدآن در داخل امکان پذیر نمیباشد  از نمونه خارجی استفاده شده است.

با چنین روی کردی در طراحی ، به یاری حق تعالی دستگاه های تولیدی این شرکت به راحتی توان رقابت با نمونه های خارجی را داشته و از تمامی استاندارد های لازمه جهت تولید بتن با کیفیت بر خوردار می باشد.

چرا بتن مرکزی اراک؟

با توجه به حضور سازندگان نو پا در بخش تولیدی بچینگ پلانت با میکسر های Twin-Shaft ، “کدام سازنده؟”  سوالی که به طور حتم برای تمامی شرکت ها و افرادی که نیاز به تهیه دستگاه بچینگ پلانت دارند پیش می آید. چرا شرکت بتن مرکزی اراک انتخاب شما می باشد؟

با یک نگاه کوتاه به نام  اولین شرکت های تولید کننده بچینگ پلانت در ایران می توان نام شرکت بتن مرکزی اراک را جزء اولین سازندگان بچینگ پلانت و اولین تولید کننده میکسر های Twin-Shaft  در ایران یافت. شرکت بتن مرکزی اراک در طول ۲۰ سال فعالیت صنعتی تمرکز خود را تنها بر روی تولید بچینگ پلانت گذاشته که این امر  موجب بهینه سازی های بسیاری در ماشین آلاتگردیده  و توانسته ، نتیجه سالها بهبود مستمر را امروز به صورت یک محصول قابل اطمینان و کارآمد عرضه نماید.

http://betonmarkazi.com/

شماره تلفن:۰۰۹۸۸۶۳۴۱۳۰۰۷۳

2020-01-18_10-57-13