نمایشگاه صنعت برق تهران ۹ الی ۱۲ آبان ۹۸

نمایشگاه صنعت برق تهران ۹ الی ۱۲ آبان ۹۸

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران ۳۶ شرکت از ۱۳ کشور آلمان، ایتالیا، چین، روسیه، فرانسه، ژاپن، انگلستان، اسپانیا، سوئیس، بلژیک، ترکیه، فنلاند و لبنان حضور داشتند.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع میزبان ۴۶۴ شرکت داخلی است که این میزان مشارکت بخش خصوصی داخل کشور نسبت به ادوار پیشین برگزاری این نمایشگاه بی‌سابقه بوده است. پیش از این بیشترین میزان حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه صنعت برق مربوط به دوره هفدهم با مشارکت ۴۵۸ شرکت داخلی بوده است؛ از این رو در نمایشگاه نوزدهم شاهد بیشترین حضور شرکت‌های صنعت برق در طی چند سال اخیر هست.

یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال رشد چهار برابری حضور شرکت‌های دانش بنیان است که در این رویداد بین‌المللی ۴۱ شرکت دانش بنیان تولیدی و نوپا به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه صنعت برق پرداختتند.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از مراسم افتتاحیه گمایشگاه نوزدهم نشست “راهبردهای حمایت از تولید داخل و توسعه صنعت برق” با حضور وزیر نیرو، مدیران ارشد صنعت برق و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

در این دوره از نمایشگاه برق کارگاه‌های آموزشی “هوشمندسازی شبکه برق کشور(اهداف و برنامه‌ها)”، “استانداردهای جهانی تولید برق حرارتی و استفاده از آن در نسل جدید نیروگاه‌های کشور” و طرح‌های نوآورانه دانش تحریم” برگزار  شد.

در این رویداد بین‌المللی همچنین کالاهای از قبیل: روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران ارائه شد.

نشریه بازار ساختمان کما فی السابق  با پخش رایگان نشریه بین بازدید کنندگان و غرفه داران حضور داشت