نمایشگاه هتلداری “هتلیتی‌شو” ۲۹ مهر تا ۲ آبان ماه ۹۸

نخستین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات هتل و مهمان‌نوازی با عنوان تجاری هتلیتی شو از ۲۹ مهر تا ۲ آبان ماه ۹۸ بامحوزیت  طراحی و ساخت هتل، هتلداری، مهمان‌نوازی، تجهیزات هتل و خدمات وابسته میزبان فعالان این عرصه و مخاطبانشان در شهرآفتاب تهران برگزار می‌شود.

با راه‌اندازی کمپین حمایت از هتلیتی شو بیش از ۲۰ هتل و مجموعه‌های فعال در حوزه خدمات هتلداری و مهمان نوازی از این رویداد اعلام حمایت کردند. از این مجموعه‌ها می‌توان به گروه هتل‌های هما، گروه هتل‌های پارسیان، هلدینگ سمگا، کلیه دانشکده‌ها و مراکز آموزشی فعال در حوزه هتلداری و…. اشاره کرد.

در نمایشگاه هتلداری شهر آفتاب برخی نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با همراهی و همکاری اتحادیه هتلداران و افراد شاخص در حوزه صنعت هتلداری با هدف ساخت و توسعه هتل‌های مدرن در کشور برگزار خواهد شد و گواهی نامه معتبر این دوره‌ها نیز به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

 

مرکز معماری ایران با همکاری ستاد برگزاری هتلیتی شو مسئولیت برگزاری نشست‌ها و سمینارهای تخصصی حوزه معماری و ساخت‌وساز در زمینه هتل‌های آینده را بر عهده خواهد داشت.  قرار است در ۳ حوزه اصلی شامل بازسازی هتل‌ها، ساخت هتلهای جدید و معرفی فناوری‌های جدید ساختمانی به ارائه مقالات و رویکردهای نوین دست بزند.

new-web