نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران (۱۵ الی ۱۸مرداد ۹۷)

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران (۱۵ الی ۱۸مرداد ۹۷)

حضور غرفه داران داخلی و خارجی از سراسر دنیا برای معرفی جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه ساختمان سازی موجب شده، این نمایشگاه به یکی از معروف‌ترین نمایشگاه‌های خاورمیانه مبدل شود.
نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار  شد.

 

 درباره نمایشگاه

 

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران (Iran confair) یکی از بزرگترین  و معتبرترین نمایشگاه های خاورمیانه در حوزه ساختمان سازی در سال‌های اخیر است. این نمایشگاه هر ساله در مرداد ماه با هدف انتقال فناوری های نوین به داخل کشور و ایجاد بستری فعال و پویا برای آشنایی با پرچمداران خارجی صنعت ساختمان، از سوی اتاق تعاون ایران برگزار میگردد.
میتوان گفت هر سال بیش از ۱۳۰۰ مشارکت کننده از حدود ۴۰۰ شرکت خارجی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این نمایشگاه شرکت میکنند. در واقع اتاق تعاون ایران با برنامه ریزی مدون و همکاری ارگان های مختلف توانسته است پلی موثر بین شرکت ها، فعالان و سرمایه گذاران خارجی و داخلی در صنعت ساختمانی برقرار کند.
گفتنی است تنوع موضوعات نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران که شامل ابزارها، تجهیزات و ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی، تجهیزات و سیستم های گرمایشی، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات الکترونیکی،بالابرها و آسانسورها، رنگ، معماری، دکوراسیون، نمای ساختمان، محوطه سازی و … است، باعث شده طیف وسیعی از مخاطبان؛ و علاقه مندان خود را از میان شرکت های خدمات فنی مهندسی، سازمان ها ی مالی و سرمایه گذاری، فعالان صنعت ساختمان، موسسات، تشکل ها و دانشگاه ها به سوی خود جذب کند.
همچنین تولید کنندگان ایرانی در حوزه صنعت ساختمان میتوانند از این فرصت بهره گرفته و با الگوبرداری از محصولات و خدمات به روز جهانی، فاصله ایجاد شده با نمونه های مشابه خارجی را از بین برده و کیفیت و تکنولوژی محصولات خود را بالا ببرند.
لازم به ذکر است این نمایشگاه هر ساله  به دلیل میزان مشارکت بالای متقاضیان، نیازمند بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع فضای اختصاصی است که امیدواریم در دوره های جدید با اختصاص فضای بیشتر، زمینه جذب حداکثری متخصصین حوزه صنعت و ساختمان فراهم گردد.
حضوراین حجم از مشارکت صنعتگران، شرکت های دانش بنیان، دانشگاهیان، و فعالان خارجی و داخلی حوزه ساختمانی در این نمایشگاه، به طور حتم میتواند زمینه ساز رشد هرچه بیشتر کشور عزیزمان ایران در حوزه صنعت ساختمان باشد.

 

 

 

 

 

 

 

مزایای شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

 

•    ارزیابی رقبای سطح بالا به دلیل شرکت بیش از ۳۰ کشور اروپایی، آمریکایی و … و بهره گیری از تجارب آنها در رسیدن به کیفیت استاندارد بین المللی
•    ارزیابی محصول شرکت خود از طریق نظر بازدیدکنندگان تخصصی و خارجی و اهل فن با روش مکالمه تخصصی با مخاطب  و یا ارائه پرسشنامه های تخصصی جهت یافتن نقاط قوت و ضعف
•    بهترین فرصت برای ارزیابی نیاز بازار از طریق مشاهده، جمع آوری اطلاعات، مشاوره و بررسی نیاز مخاطبان در فضای کاملا تخصصی
•    آشنایی با تکنولوژی های به روز حوزه صنعت ساختمان از طریق معرفی محصولات بیش از ۴۰۰ شرکت خارجی از سراسر دنیا
•    شرکت در جلسات B2Bو B2C و دریافت آخرین دانش حوزه مربوطه
•    شرکت در کارگاه های آموزشی اخرین متد و تکنولوژی های روز صنعت ساختمان و دریافت گواهینامه های معتبر
•    بهترین فرصت برای جذب نمایندگی فروش، خدمات و .. در کشورها و شهرستان های دیگر
•    فرصتی طلایی جهت شناسایی صنایع بالا دستی در مواردی که برقراری ارتباط با تامین کنندگان و عرضه کنندگان مواد اولیه ساده به نظر نمی آید