همایش اسفالت

امروزه یکی از نمادهای توسعه همه جانبه و پویایی اقتصاد یک کشور، گسترش راه ها و صنعت راهسازی می باشد. با توجه به پهناور بودن کشور، وجود راه های ارتباطی فراوان و همچنین گسترش شهرسازی و شهرنشینی طی سال های اخیر، لزوم بهره گیری از تکنولوژی های نوین در صنعت راه سازی، تولید و اجرای آسفالت و نیز قیر به عنوان ماده پایه اولیه این صنعت ضروری به نظر می رسد. 
باتوجه به وجود سازمان ها، نهادها و شرکت های گوناگون متخصص در این زمینه، صنعت قیروآسفالت می-تواند هرچه افزون تر در جهت پیشرفت راه و راه سازی ایران و چه بسا صدور دانش فنی آن به سایر کشورها گام بردارد.
به  همین منظور و در جهت گردهمایی و تبادل نظر تمامی متولیان، متخصصان و نخبگان صنعت قیر و آسفالت کشور، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی هفتمین همایش ملی و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران رادر تاریخ ۲۴ الی ۲۶ آذر ماه سال جاری در محل این مرکز و با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و موسسه فرهنگی نشرفن برگزار کرد.

نشریه بازار ساختمان وتاسیسات به عنوان حامی رسانی علاوه بر پوشش خبری صدها نشریه را در سه روز برگزاری این همایش ونمایشگاه که باحضور بیش از ۶۰ شرکت داخلی وخارجی بود، به صورت رایگان توزیع نمود.