رئیس کمیته اجرایی پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی

رئیس کمیته اجرایی پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی

ورود به وب سایت پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی

رئیس کمیته اجرایی پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی, با بیان اینکه پاسخگویی به مردم و اطلاع رسانی در فضای نمایشگاهی به بهترین نحو تجلی می یابد گفت: نمایشگاه به عنوان یکی از ابزارهای مهم اطلاع رسانی در زمینه عمومی و تخصصی می تواند گامی موثر در جهت ارتقای سطح آگاهی های جامعه از کارکردهای تمامی شقوق حمل و نقل و مسکن و شهرسازی شود.

سید سعید محمدی “پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته” با تغییر رویکرد از فعالیت محوری به کارآمد محوری برای شهروندان، همسو با سیاست های جدید دولت تدبیر و امید و وزارت راه و شهرسازی و سیاست های کلان برنامه ششم توسعه، آبان ماه ۱۳۹۴ برگزار می شود.

وی بر تأثیر مثبت برگزاری نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته در کمک به توسعه و عمران کشور تأکید کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه عملکرد و توانمندیهای وزارت راه و شهرسازی می تواند در ایجاد فضاهای لازم برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی تأثیر فراوانی داشته باشد. همچنین به شناخت ظرفیت ها ، بررسی یافته ها و ایده های سازنده و فراهم کردن بسترهای مناسب برای انتقال دانش و تجارب نیز کمک ‌کند.

رئیس کمیته اجرایی پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی,  افزود: تبادل نظر میان صاحبان دانش فنی ودست اندرکاران بخش های زیربنایی راه و شهرسازی اعم از بخش خصوصی و دولتی از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

محمدی تاکید کرد : راه و شهرسازی یکی از بخش های مهم و زیر ساختی کشور به شمار می رود به همین منظور  نمایشگاه تخصصی راه وشهرسازی و صنایع وابسته فرصت خوبی است هر ساله آخرین دستاوردهای این حوزه را به مردم و مخاطبان معرفی و اعلام شود.

وی با اشاره به این که برپایی نمایشگاههای تخصصی در برند سازی بنگاه‌های اقتصادی نقش اساسی دارد, گفت: امروزه شرکت‌هایی موفق به ادامه حیات و توسعه خود خواهند شد که بتوانند نشان و برند خود را به مردم بشناسانند.

رئیس کمیته اجرایی پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی, افزود: همین نقش برندسازی است که فعالیت نمایشگاه را جامعیت بخشیده و شرایط را برای حضور و مشارکت بیشتر بنگاه‌ها و بخش خصوصی فراهم می آورد.