۷ پروژه برای بازسازی بزرگترین شهرهای جهان

۷ پروژه برای بازسازی بزرگترین شهرهای جهان

چند پروژه عظیم چند میلیارد دلاری که بزرگترین شهرهای جهان را بازسازی می کند، در این مقاله مورد توجه قرار گرفته است.

توسعه دهندگان و دولت های محلی در سراسر جهان در تلاش برای یافتن راهی برای آماده کردن مردم به منظور ایجاد شهرهایی متراکم و متراکم تر هستند.پروژه های عظیمی از ۴ میلیارد دلار تا ۴۰ میلیارد دلار برای پیکربندی و طرح بندی شهرهایی مانند نیویورک، سیدنی و توکیو در نظر گرفته شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک آنلاین ، در این مقاله قصد داریم هفت پروژه ی عظیم را با توجه به گفته ی استیو ویکل (Steve Weikal)، استاد املاک و مستغلات MIT بیان کنیم.
 
Hudson Yards در شهر نیویورک، ایالات متحده
انبوه سازان Related Companies و Oxford Properties برای ساخت Hudson Yard، محله ای با نام تجاری جدید در سمت غرب منهتن، با یکدیگر همکاری می کنند.

این پروژه ی عظیم ۲۰ میلیارد دلاری که قرار است تا سال ۲۰۲۴ تکمیل شود، ۲۸ هکتاری است و حدود ۲۰ میلیون فوت مربع آن به واحدهای اداری، تجاری و مسکونی تعلق دارد. بنا به این گزارش، این پروژه بزرگترین پروژه ی عمرانی در تاریخ امریکا می باشد.

Roppongi Hills در توکیو، ژاپن
روپونگی هیلز در نزدیکی محله ی روپونگی توکیو در سال ۲۰۰۳ افتتاح شد. این پروژه ی ۲۷ هکتاری که ۴ میلیارد دلار برای آن هزینه شد، شامل واحدهای اداری، منازل مسکونی، موزه ی هنر و واحدهای تجاری می باشد.

Barangaroo در سیدنی، استرالیا
پروژه ی ۶ میلیارد دلاری Barangaroo به مساحت ۵۴ جریب است و در سمت غرب سیدنی هاربر می باشد. این پروژه که قرار است تا سال ۲۰۲۳ تکمیل شود، متشکل از یک پارک و میدان اسکله به علاوه ی بسیاری از املاک مسکونی و تجاری خواهد بود.

 

.Clark Green City در مانیلا، فیلیپین
Clark Green City، منطقه ای متشکل از یک پارک عمومی و ناحیه ای مربوط به کسب و کار است که برای احداث آن، ۳۶ میلیارد دلار پیش بینی شده و هنگامی که این پروژه به پایان برسد، میزبان میلیون ها نفر برای سکونت خواهد بود. شروع به کار این پروژه از ۲۰۱۲ بوده است.

Canary Wharf در لندن، انگلستان

Canary Wharf که هم اکنون هم در حال توسعه است، پس از The City of London به دومین مرکز مالی شهر لندن تبدیل شده است.به گزارش گاردین، این منطقه یکی از بهترین محله های لندن است و به قدری برای سرمایه گذاری ارزشمند است که ۲۰۰ آپارتمان به ارزش ۱۹۶ میلیون دلار در ۴ ساعت به فروش می رسد.

Titanic Quarter در بلفاست، ایرلند شمالی
کشتی تایتانیک مجددا از سوی هارلند و ولف کشتی سازی در حال توسعه است. این پروژه شامل موزه ی تایتانیک بلفاست، پارک علمی ایرلند شمالی، یک تفرجگاه ساحلی و آپارتمان می شود. شورای شهر بلفاست می گوید برای این پروژه بیش از ۹ میلیارد دلار هزینه می شود و پایان کار آن تا سال ۲۰۳۰ به طول می انجامد.

New Songdo City در سئول، کره ی جنوبی
Songdo واقع در نزدیکی سئول (۱ ساعت دورتر از سئول)، پایتخت کره ی جنوبی، پروژه ای ۴۰ میلیارد دلاری است که در کنار فرودگاه اصلی این کشور واقع شده است. این پروژه شامل یک پارک مرکزی و یک سیستم تحویل زباله های زیرزمینی است که از همین رو از آن به عنوان یک مرکز کسب و کار در آینده یاد می کنند. البته بنا به گزارش هایی که درباره ی این پروژه منتشر شده گفته می شود که جای خیلی خوبی هم برای زندگی محسوب می شود.