سرزمین سبز پرندیان

شرکت سرزمین سبز پرندیان اولین تولید کننده جدا کننده های پلی اتیلنی با گواهی ثبت طرح است که در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نمود و محصولات خود را در اختیار پیمانکاران ، طراحان فضای سبز و

مهندسین معمار قرار داده است تا با استفاده از ابتکار و فناوری گامی مهمم در راستای توسعه و بهبود محوطه سازی و طراحی فضای سبز بر دارد.


این شرکت از ابتدا با تنوع دادن به محصولات و تغییر طراحی ، به دنبال رفع نیاز در زمینه محوطه سازی و معماری فضای سبز بوده است و این روند را به لطف پروردگار و دانش کسب شده در زمینه فضای سبز ادامه

خواهد داد.

مصالح ساختمانی

مهد پایپ۱

جدا کننده های محوطه سازی مالچ و سنگ را در جای خود حفظ می کند و همچنین محوطه کاشت را محفوظ نگه می دارد.

این محصول با پلی اتیلن ۱۰۰% قابل بازیافت تولید می شود. جدا کننده های محوطه سازی کیفیت مطلوبی برای استفاده طولانی مدت دارند. این محصولات چمنزارها را از مناطق کاشت جدا می کنند و همچنین مانع مخلوط شدن جدا مالچ و سنگ در محل می شوند و شما می توانید جدا سازی دستی را به حداقل برسانید.

 

مصالح ساختمانی

مهد پایپ۲

این جدا کننده علاوه بر جدا سازی دارای قابلیت عبور نور است.

این محصول توسط پلی اتیلن ۱۰۰% قابل باریافت تولید می شود.  این محصول  لبه های جداسازی شده شما را در طول شب با نوری ملایم روشن می کند و بر زیبایی محوطه و مسیر هایی که احتیاج به راهنما در طول شب دارند بیش از پیش می افزاید.

 

photo_2016-08-06_08-36-54

مهد پایپ۳

با این جدا کننده  مرز بندی هایی تقریبا نا مرئی  می توان ایجاد کرد.

این محصول از مواد ۱۰۰% قابل بازیافت تولید می شود. جدا کننده های نازک و منعطف ما مرزبندی هایی  تقریبا نامرئی و خطوطی تمیز و  دقیق را بوجود می آورند. این محصول فاقد لبه های تیز بوده و در مقایسه با لبه های فلزی و چوبی و بتنی بسیار امن هستند.  این محصول را می توان به راحتی توسط حرارت به شکل ها و آرم های گوناگون شکل داد.