نمایشگاه بین المللی میدکس : معماری و دکوراسیون داخلی تهران

posterMidex1396

نمایشگاه  بین المللی میدکس : هشتمین نمایشگاه بین المللی میدکس  معماری و دکوراسیون داخلی تهران

 هشتمین نمایشگاه بین المللی میدکس  معماری و دکوراسیون داخلی تهران  نمایشگاه‌‌‌های تجار ی فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند. هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی  در تاریخ ۲۱الی ۲۴دی ماه سال ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI)، در سال گذشته با حضور ۲۳۵ شرکت از ۱۴ کشور مختلف، در ۱۶۵۱۸ متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

در نمایشگاه سال گذشته ۳۶۹ شرکت از ۱۴ کشور مختلف دنیا در فضای نمایشگاهی با مساحت حدود  ۱۰۰۰۰ مترمربع  در کنار یکدیگر به ارائه ی محصولات و خدمات خود پرداختند.

نمایشگاه بین المللی میدکس فرصت ارزشمندی برای صاحبان صنایع به وجود می آورد تا خدمات ، محصولات و توانمندی های خود را در این حوزه در سطح وسیعی عرضه کرده و با دیگر فعالان حیطه کاری خود تعامل برقرار کنند.

گروه معماری و دکوراسیون ظفر نیز در نمایشگاه میدکس ۹۶ حضور پررنگی دارد. و طبق جایگذاری انجام شده توسط برگزار کننده، امسال در غرفه ی A11 واقع در سالن ۳۸B پذیرای میهمانان عزیز خواهد بود.

 

تیم مجری نمایشگاه بین المللی میدکس

گروه نما نگر با سابقه‌ ای طولانی در برگزاری ده‌ها نمایشگاه‌ بین‌المللی  در جهت ایجاد فرصت‌ برای صاحبان صنایع  مختلف فعالیت می‌کند .  نمانگر به عنوان عضو موسسه انجمن برگزاركنندگان نمايشگاه‌هاي بين‌المللي ايران (IEOA) با ارتقای سطح کیفی خدمات خود موفق به کسب عضویت در اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI) شده و نمایشگاه‌های خود را با تأیید این اتحادیه‌ بین‌المللی برگزار میکند .