صنعت ساختمان اردبیل

ماهنامه بازار ساختمان و تاسیسات در جهت رسالت اطلاع رسانی و حضور در کلیه گردهمایی های صنوف ساختمان ، تاسیسات و معماری تنها نشریه حاضر در ششمین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه سازان  که از ۵ اسفند لغایت  هشتم  در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان اردبیل با حضور گسترده شرکتها و انبوه سازان ساختمانی برگزار گردید.

به گزارش خبر نگار حاضر در غرفه  اخصاصی بازارساختمان و تاسیسات : در این نمایشگاه که عصر روز پنجم اسفند و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‌المللی اردبیل گشایش یافت،‌ بیش از ۴۵ واحد تولیدی و عرضه‌کننده محصولات متنوع ساختمانی از استان‌های اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی و همدان محصولات خود را عرضه کردند تا زمینه برای عرضه تولیدات و جدیدترین صنایع وابسته ساختمانی برای‌ آنها فراهم آید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار کرد:‌ امروز بخش اعظمی از سرمایه کشور در حوزه ساختمان و کارهای عمرانی متمرکز شده که با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و علوم و فنون روز می‌توانیم در این عرصه موفق عمل کنیم.

علی حیدری تصریح کرد: عرصه ساختمان،‌ تولید مسکن و تلاش انبوه‌سازان در ایجاد و توانمندی مضاعف در این عرصه می‌تواند یک شرایط و وضعیت متفاوتی را در تقویت عرصه ساخت و ساز فراهم آورد که قطعاً حضور شرکت‌های منتخب و برگزیده می‌تواند یک گام جدی و حرکت مفید و مؤثر باشد.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های با سابقه حوزه مسکن، انبوه‌سازان و صنایع مرتبط گفت: تلاش و جدیت ما بر این است تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر با مد نظر قرار دادن شعار «ما می‌توانیم» زمینه خوداتکایی عرصه تولیدات مناسب و مطلوب را فراهم آوریم.

ششمین نمایشگاه مسکن، انبوه‌سازان و صنایع نوین ساختمانی و وابسته به این حوزه نهم اسفندماه در اردبیل طی مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.