سازه

 

 به گزارش خبرنگار ماهنامه بازار ساختمان و تاسیسات این نشست که در هتل المپیک به همت انجمن مهندسی سازه ایران دکتر غلامرضا هوایی رئیس انجمن برگزار شد پیام دکتر هوایی در رابطه با ایین همایش به شرح زیر می باشد.

خداوند عزوجل را سپاسگزاریم که توفیق داد تا اولین همایش ملی مهندسی سازه ایران را با حضور اساتید، محققان، دانشجویان و فعالان حوزه ساخت و ساز و با همکاری اعضای هیئت مدیره انجمن مهندسی سازه ایران برگزار نماییم.

انجمن مهندسی سازه ایران به منظور گسترش و ارتقاء علمی مهندسی سازه و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در این زمنیه تشکیل شده است. یکی از اهداف و ماموریت های انجمن مهندسی سازه ایران، در کنار انجام تحقیقات علمی و پژوهشی در تهیه، ارزیابی و اجرای طرح ها، ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و فنی و انتشار کتب و نظریات علمی، برگزاری گردهمایی های علمی در سطح ملی، منطقه ای و بین امللی است. اولین همایش ملی مهندسی سازه ایران در همین راستا و با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون مهم ترین مسایل حوزه ساخت و ساز کشور، ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی محققان و معرفی سازه های برتر کشور برگزار می شود.

در این همایش تعداد ۳۴۸ چکیده مقاله در محورهای تعیین شده دریافت شد که از این تعداد، ۲۸۸ چکیده مورد تأیید قرار گرفت.

پس از ارسال اصل مقالات و داوری آن ها توسط اعضای کیمته علیم همایش، تعداد ۷۹ مقاله برای ارائه شفاهی و ۵۸ مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شد.