گفتگو با مهندس فریدون خزاعی عضو کمیته انتخاب طرح برتر فولادی

 

\

 

انتخاب طرح برتر به توسعه صنعت ساخت در کشور کمک خواهد کرد

انتخاب و معرفی طرح های برتر به طور قطع موجب تعالی و رشد صنعت ساخت کشور خواهد بود.

 

مهندس فریدون خزاعی کارشناس ارشد پیمانکاری و عضو کمیته انتخاب طرح برتر فولادی سال ۱۳۹۳ کشور در گفتگو با ستاد خبری پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد گفت:بدیهی است انتخاب طرح برتر باعث ایجاد حس رقابت و تعالی پروژه های فولادی خواهد شد و همچنین با انتخاب یک طرح نمونه،دیگر ارگان ها وسازندگان طرح های فولادی با یک طرح ایده آل و بهینه آشنا وبه سمت آن حرکت خواهند کرد.

وی افزود: انتخاب و معرفی طرح های برتر به طور قطع به توسعه صنعت ساخت در کشور کمک خواهد کرد و موجب تعالی و رشد آن خواهد شد.

خزایی در ادامه جهت بهبود ساخت و ساز های فولادی تصریح کرد:یک سیستم نظارتی دقیق بر اجرای پروژه ها و همچنین اعمال آیین نامه های مصوب ایجاد و به طور مستمر پیگیری شود و همچنین برنامه های تشویقی نیز می تواند بسیار موثر باشد.

عضو کمیته انتخاب طرح برتر فولادی سال ۱۳۹۳ کشور روند توسعه کیفی سازه های فولادی در کشور را مثبت دانست و در پایان اظهار داشت:با توجه به سابقه اجرای سازه های فولادی در کشور ما و آشنایی بیشتر مجریان با آن و امکان طراحی های منعطف با سازه های فولادی،این سازه نسبت به سازه های بتنی گزینه بهتری می باشد.

لازم به توضیح است نتایج بررسی و فرآیند ارزیابی طرح های کاندیدا برای پنجمین سال پیاپی در مهمترین رویداد حوزه سازه های فولادی کشور، پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد که طی روزهای ۶و۷ اسفند ماه ۱۳۹۳ در محل مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد، معرفی می شود. کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شیوه و شرایط ثبت نام از طریق وب سایت رسمی به نشانی www.isssconf.ir امکان پذیر است.