چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری

چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری

به گزارش خبرنگار اعزامی ماهنامه بازار ساختمان و تاسیسات به چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری این همایش ۷ الی ۹ دی ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایشهای بین المللی شهید بهشتی(ولنجک تهران) با حضور مهندسین عمران ، معماران ،انبوه سازان و اساتید برجسته ایران و کشورهای بزرگ دنیا بصورت باشکوهی برگزار شد.

جناب آقای مهندس فرهاد علیزاده افشار به عنوان دبیر کل این کنگره در مصاحبه با خبرنگار ماهنامه بازار ساختمان و تاسیسات فرمودند: این کنگره چهارمین سال متوالی به عنوان منظم ترین و بزرگترین گرده همایی فعالان این عرصه در کشور در حال برگزاری است. کنگره دستاوردهای بسیار بزرگی داشته که از مهمترین دستاوردهای آن می توان به تبیین نقش جامع راه در بحث توسعه پایدار شهری اشاره کرد.در دوره های قبل زیرساخت هایی برای این کنگره انجام شد که در این دوره با حضور اساتید دانشگاههای معتبر دنیا از جمله پلی تکنیک میلان، دانشگاه آنکارا و دیگر دانشگاه معتبر دنیا باارائه مقاله  ای که داشتند به ایراد سخنرانی پرداختند . که در حال بررسی این تجربیات و بومی سازی و در نهایت تبیین نقشه جامع راه و ارسال آن جهت استفاده به سازمانها و مراکز علمی پژوهشی هستیم. از محورهای اصلی این کنگره مهندسی عمران ، سازه زلزله و بهسازی لرزه ای ، منظر شهری پایدار، محیط زیست شهری، مدیریت جامع بحران و بحث شهرسازی میتوان اشاره کرد.

ماهنامه بازار ساختمان و تاسیسات علاوه بر پوشش خبری اقدام به توزیع رایگان ماهنامه خود میان تمام بازدیدکنندگان و مدعوین پرداخت.

 

عمران وشهر سازی

عمران و شهر سازی