همایش بلند مرتبه سازی

دومین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی

دکتر مظاهریان دبیر علمی دومین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی شد

با حکم دبیر دومین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی دکتر حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به عنوان دبیر علمی معرفی شد.

به گزارش ستاد خبری، بر اساس حکمی که از سوی مهندس سیدمحمد بهشتی دبیر دومین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی به دبیرخانه کنفرانس ابلاغ شد، دکتر حامد مظاهریان به عنوان دبیر علمی معرفی گردید.

اولین دوره کنفرانس بلندمرتبه‌سازی با رویکرد بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها ۱۹ تا ۲۱ دی ۹۳ در برج میلاد تهران برگزار و با استقبال گسترده‌ای از سوی مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی، صاحب‌نظران، فعالان صنعت ساخت و ساز، استادان دانشگاه‌ها، دانشجویان و دیگر علاقمندان مواجه شد و برگزارکنندگان را بر آن داشت تا دومین دوره این کنفرانس را برگزار کنند.

هدف از برپایی این کنفرانس سير صعودي بلندمرتبه‌سازي در کشور است که گاه به اقتضاي شرايط اقتصادي بر مبناي مقرون به صرفه‌بودن و نه‌چندان بر اصول استانداردسازي تعريف شده است و ساخته می‌شود. هم‌چنين بررسی نیازها و چالش‌های موجود در معرفي نشان‌هاي تجاري نمونه صنعت ساختمان از دیگر اهداف برپایی این کنفرانس است.

سخنراني استادان و صاحب‌نظران داخلي و خارجي، تشکیل کارگروه‌های تخصصي، ارایه کارگاه‌های مطالعه موردی سازماني،‌ برگزاري کارگاه‌هاي آموزشی، ارایه طرح‌هاي پژوهشي، تشکیل غرفه‌های ویژه نمایشگاهی شرکت‌های معتبر و برگزیده داخلی و خارجی، برگزاري پنل‌های تخصصي، انتشار نشریه بلندمرتبه‌سازی و اهدای گواهينامه معتبر به شرکت‌کنندگان، بخش‌های مختلف دومین دوره کنفرانس بلندمرتبه‌سازی را تشکیل می‌دهد.

دومین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی با بهره‌مندی از ۱۴ کارگروه تخصصی طی ۳۰ آذر تا ۲ دی ۹۴ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.